Mediatorsvereniging zuid

Wie zijn wij

1Wij zijn Mediators Vereninging Zuid voor mediators en mediation in het zuiden van Nederland. Bent u mediator word dan lid en profiteer van aantrekkelijke kortingen op workshops en bijeenkomsten.

Activiteiten

2Ook als u geen lid bent kunt u toch deelnemen aan onze workshops, maar indien u lid bent neemt u deel met een gereduceerd tarief. Kijkt u onder workshops voor meer informatie.

Mediator vinden

3Als u op zoek bent naar een mediator kijkt u dan eens in ons ledenbestand. Onze vereniging telt meer dan 250 leden waardoor u altijd wel een mediator van uw gading kunt vinden.

Meer informatie

4 Voor meer informatie over mediators en mediation kijkt u eens op onze site. Mediatorsvereniging Zuid is u graag van dienst.