Gerritse

telefoon:0135444545
fax:0135446090
website:www.gpadvocaten.nl
profiel:Ons gemeenschappelijke streven is om cliënten een persoonlijke en praktische aanpak in juridische kwesties te verstrekken. Kwaliteit, doelmatigheid, een no-nonsense houding, oplossingsgericht en een advies op basis van een kosten / baten analyse bieden onze cliënten de grootste kans op een waardevol advies en een succesvolle procedure.

Sinds 1997 zijn wij ondernemers. Het opzetten vanaf ´scratch´ van een eigen zaak maakt dat wij ons kunnen invoelen wat ondernemers beweegt, hoe zij in het juridische proces staan en wat zij van een (ondernemings) advocaat verlangen. Wij voelen ons thuis in het ondernemingsrecht.
Het ondernemingsrecht ziet op een breed scala van advisering, zoals de beoordeling dan wel het opstellen van handelsovereenkomsten en de begeleiding bij een overname van de onderneming.

Advisering over vennootschappen / maatschappen (opstellen dan wel beoordeling overeenkomsten, uitbreiding en / of beëindiging) rekenen wij ook tot onze expertise.

De rechtsgebieden waar wij u (ook als mediator) van dienst kunnen zijn, betreffen:

ONDERNEMINGSRECHT / ARBEIDSRECHT / HANDELSRECHT / BOUWRECHT / VERZEKERINGSRECHT

INSOLVENTIERECHT / AANSPRAKELIJKHEIDSRECHT / LETSELSCHADERECHT / ERFRECHT