Janssen Ted

adres privé:Nolderweg 1
postcode privé:5398HD
plaats privé:Maren-Kessel
bedrijfsnaam:Janssen & Partners B.V.
adres:Gasthuisstraat 1
postcode:5301CA
plaats:Zaltbommel
telefoon:0418516680
fax:0418516810
website:www.janssenenpartners.nl
profiel:Ted Janssen M.A., MSc. (1948) is reeds sinds 1984 actief als zelfstandig management consultant. Zijn brede inzet is gebaseerd op vijf (afgeronde) academische studies op het gebied van personeelswetenschappen, bedrijfskunde en psychologie.

Voor tal van ondernemingen, zowel midden- en kleinbedrijf als multinationals, heeft hij omvangrijke turn-around management projecten begeleid als adviseur en/of interim-manager. Specifieke deskundigheid is opgebouwd in de volgende branches: Transport & Logistiek, Automotive, Retail, Horeca, Optiek, ICT, Koudetechniek en Sociale Werkvoorzieningen.

Hij is lid van de Orde van Organisatiekundigen en –adviseurs (OOA), het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP), de Nederlandse Associatie voor Counselling (NAC) en is tevens geregistreerd en gecertificeerd mediator bij het Nederlands Mediation Instituut (NMI).
gevolgde opleiding:Merlijn Training & Advies
foto: