Jongh

telefoon:0162515788
fax:0162523557
website:www.bos-dejongh.nl
profiel:Mr. Hein de Jongh is zes jaar werkzaam geweest als advocaat en procureur en is behalve civiel jurist sinds 1999 ook geregistreerd NMI-mediator.

Bos & De Jongh Juristen, opgericht in 1998, is een modern adviesbureau dat zich richt op juridische dienstverlening in de ruimste zin van het woord: van algemene voorwaarden tot maatwerkovereenkomsten, van debiteurenbeheer tot incassoprocedure, van ondernemingsrecht tot personen- en familierecht, huwelijksgoederenrecht en erfrecht, van advies tot mediation en procedures.

Ons kantoor vindt u in een modern pand in het centrum van Oosterhout (NB) waar zowel midden- en kleinbedrijf als instellingen en particulieren al jaren hun weg naar toe weten te vinden. Bos & De Jongh Juristen behartigt al uw juridische belangen, ondermeer op het gebied van:

overeenkomstenrecht
ondernemingsrecht (vennootschapsrecht, fusies en overnames, bedrijfsoverdrachten, joint-ventures en arbeidsrecht)
debiteurenbeheer & incasso van handelsvorderingen
huurrecht