Noot- Van den Heuvel

werkterrein:50
telefoon:0402260621
website:www.luousi.com
profiel:Elisabeth Noot-Van den Heuvel (1957)

Was als manager vele jaren werkzaam in de nationale en internationale financiële wereld. Ervaringsgebieden zijn behalve lijnmanagement en (internationaal) projectmanagement: ICT, Communicatie, Productontwikkeling, Marketing, Sales en verandermanagement. Sinds 2004 zelfstandig ondernemer en actief als organisatieadviseur, verandermanager en mediator.

Ervaring in de privé sfeer met Jeugdzorg als weekendpleegouder (voor onder andere kinderen met ADHD en PDD-NOS) en als bestuurder in het verenigingsleven.

De ervaring van dit kleurrijke pakket, gecombineerd met een natuurlijke belangstelling voor wat mensen bezig houdt, levert een mensgerichte maar ook resultaatgerichte en praktische benadering van het mediation proces. De praktijk is vooral gericht op verstoorde communicatie in de zakelijke sfeer.
gevolgde opleiding:Mediation & training Network The Lime Tree B.V.