Schot

plaats:Hoeven
profiel:con SENSUS Business Mediation

Ervaring in Binnen- en Buitenland
con SENSUS bemiddelt bij zakelijke confl icten tussen ondernemers onderling, maar ook bij
geschillen met klanten, werknemers, leveranciers of familieleden. Mediator Rolf Schot werkt vanuit een brede basis van internationale praktijkervaring in retail & wholesale, ICT, bankwezen en commerciële samenwerkingsverbanden. Voor het MKB en multinationals. Tot begin jaren negentig was hij in binnen- en buitenland o.a. werkzaam voor multinationals, waaronder Mc Donald’s Europe, IBM-Nederland en IBM WorldTrade en ING Bank. Vanaf begin jaren negentig is hij als zelfstandig interim- en conceptmanager werkzaam voor o.a.Le Grand Moulin de Paris/Délifrance, Postkantoren en een vooraanstaande Kinderopvangorganisatie. Gesterkt door deze uitgebreide, professionele en zakelijke achtergrond, zoekt Schot in mediation naar het juiste evenwicht tussen persoonlijke en zakelijke belangen.

con SENSUS Business Mediation
Elisabethpark 18, 4741 CG Hoeven
M 06 28 550 000 ? E schot@con-sensus.com

De Mediator:
Rolf J.L. Schot (NMI geregistreerd)

Samenwerking met
collega-mediators uit een