Campen

werkterrein:52
fax:084713413
website:www.eurisk.org
profiel:Auke van Campen is met een onderbreking van 6 jaar- sinds 1978 advocaat in de handels praktijk.Sinds 1996 Insolad( insoventieadvocaat) geregisteerd.
*Gedurende de onderbreking(1999-2005) was hij Hoofd Juridische Zaken van de Europese Divisie vendor Finance van De Lage Landen International BV te Eindhoven een dochter van Rabo Nederland.
*Sinds 2005 weer (interim)advocaat en sinds 2007 NMI mediator en lid van de multidisciplinaire expertisegroep TEAMWORK=MAETWERK( verbonden aan het kantoor Mannaerts&Appels) te Breda die zich richt op conflicthantering in (familie)ondernemingen.
*Daarnaast werkt hij als interim jurist en vendor finance consultant. In die hoedaigheid werkte hij voor o.m. Nashuatec,Euler Hermes( onderdeel van Allianz AG),ING Lease Nederland,Inventum,Avans Hogeschool Den Bosch en HCN Tilburg