Hoekstra-Greve

telefoon:0402570304
fax:0402527642
website:www.hoekstragreve.nl
profiel:Dineke Hoekstra Greve is gedragswetenschapper en is full time mediator. Zij richt zich op omgangsregelingen en zorgregelingen bij of na echtscheidingen. Op dit gebied krijgt zij vele verwijzingen van de Rechtbank s Hertogenbosch.
Voor ouders en kinderen die te maken krijgen met een (echt)scheiding geeft zij de preventieve cursus JES: Jij en Scheiding. Voor meer informatie zie: www.hoekstragreve.nl

Daarnaast is zij actief als mediator in het onderwijs. Zij is voorzitter van het COM: Centrum Onderwijs Mediation. Een landelijke vereniging van mediators uit en voor het onderwijs. Voor meer informatie zie: www.onderwijsmediation.nl .