Doreleijers

plaats:Venray
telefoon:0623353859
website:www.splitmediation.nl
profiel:Samen met mijn vaste compagnon beman ik het bureau Split.
Als het niet goed verloopt tussen u en uw partner en u overweegt om te gaan scheiden of u heeft reeds de beslissing genomen, kunt u bij ons terecht. Maar ook als u al gescheiden bent en er zijn problemen ontstaan met betrekking tot de afspraken over de kinderen, bijv. m.b.t de omgangsregeling.
Wij zijn twee ervaren bemiddelaars en al lange tijd werkzaam in het werkveld waarin kinderen centraal staan. Mijn partner is jurist en ik ben omgangsbemiddelaar en wij doen per definitie de bemiddeling altijd samen. Dit scheelt de client veel tijd , geld en werkt erg praktisch.

Een scheiding is voor alle betrokkenen een ingrijpende gebeurtenis. Er is sprake van onzekerheid, ruzies, schuldgevoelens, verdriet en woede. Het is belangrijk om ondanks alle emoties de scheiding goed te regelen. Wij stellen het kindbelang voorop en kunnen vervolgens het gehele traject afwikkelen, inclusief verwijzing naar aan ons verbonden advocaten om convenant in te dienen bij de rechtbank.

Wij staan ook open voor consultatie bij ons door beroepskrachten.