Willems

telefoon:041278565
website:www.pwpraktijk.nl
profiel:Meer resultaat met mediation
Zijn er spanningen of conflicten binnen uw organisatie? Dan biedt mediation vaak uitkomst. Schakel daarom PW Praktijk in. Integriteit, neutraliteit en professionaliteit: we beschikken over alle eigenschappen die een resultaatgerichte bemiddeling mogelijk maken. Uiteraard zijn we gecertificeerd volgens de richtlijnen van het Nederlands Mediation Instituut en toegelaten tot de registers van Det Norske Veritas en de voorziening Mediation naast rechtspraak van de rechtbank ’s-Hertogenbosch.

Bemiddeling bij geschillen
PW Praktijk, Personeelswerk & Mediation bemiddelt bij zakelijke spanningen en in arbeidsconflicten. Ons doel: de strijdende partijen bij elkaar brengen, ervoor zorgen dat er relevante argumenten ter sprake komen en op basis daarvan het onderhandelingsproces begeleiden. Daarbij stellen we ons neutraal op. We nemen geen beslissingen, maar richten ons actief op het vinden van een oplossing die voor iedereen aanvaardbaar is. Uiteraard zonder dat de relatie onnodige schade oploopt.

Professionele opstelling
Wilt u een advocaat of adviseur in de mediation betrekken? Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Vaak leidt het zelfs tot een snelle, passende oplossing. Afhankelijk van de complexiteit van het conflict, bereiken we doorgaans binnen vier sessies van tweeënhalf uur een onderhandelingsresultaat waarin alle partijen zich kunnen vinden. Daarna is er aandacht voor de verankering van de gemaakte afspraken in een vaststellingsovereenkomst. Uiteraard kunt u rekenen op een integere en professionele opstelling tijdens het gehele traject.
gevolgde opleiding:Merlijn Training & Advies
foto: