Geffen

postcode:5144ES
plaats:Waalwijk
website:www.dewandelendemediator.nl
profiel:Denice van Geffen is De Wandelende Mediator. Zij kiest ervoor om de begeleiding van partijen niet vanachter een tafel in een kantoor vorm te geven maar om dat wandelend te doen.
Waarom tijdens een wandeling?
Omdat je dan letterlijk in beweging komt.
Omdat je al wandelend ook daadwerkelijk een traject aflegt.
Omdat je de neiging om alles vast te willen leggen onderdrukt; je blijft met je hoofd in het hier en nu.
Omdat je in een omgeving bent waar volop frisse lucht en ruimte is; dit is goed voor een "open mind".
Omdat het niet erg is als er een stilte valt (bijvoorbeeld omdat je even goed wilt nadenken over een vraag of omdat je alles goed op een rijtje wilt zetten); je wandelt ondertussen lekker door.