Meijer

telefoon:0703548663
fax:0703584750
website:www.meijer-advocaten.nl
profiel:Meijer Advocaten en Belastingadviseurs te Den Haag biedt in samenwerking met davidkock legal te Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Bonaire en Colombia aan bedrijven en particulieren een complete zakelijke dienstverlening.
De advocaten houden zich naast de algemene praktijk en cassatie bezig met erfrecht, arbeids- en ontslagrecht en contractenrecht, maar ook met investeringsvraagstukken en financiele geschillen.
Er zijn echter ook veel geschillen, denk maar aan een geschil met uw eigen accountant, die zich niet lenen voor een procedure en waar een schikking veel beter is, maar ook kan sprake zijn van situaties waar partijen onzeker zijn of ze wel een goed en sluitend contract met elkaar hebben afgesloten en geschillen willen voorkomen. In dit soort gevallen kunnen partijen terecht voor bemiddeling of mediation.
U bent van harte welkom voor een kosteloos en vrijblijvend oriëntatiegesprek en u kunt daartoe contact opnemen met mr Joost Meijer, advocaat en NMI registermediator.