Klein

postcode:4845. CJ
plaats:Wagenberg
website:www.mediasi.nl
profiel:Mediasi is een organisatie met ervaren professionals. Wij hebben onze sporen verdiend in het bedrijfsleven en in de non-profit sector. Door bundeling van onze kennis en ervaring, zijn wij in staat u echte toegevoegde waarde bieden in conflictoplossing en persoonlijke ontwikkeling.

Zowel de face2face mediations als de online mediations worden uitgevoerd door ervaren MfN Registermediators en MfN Familiemediators. Wij werken volgens de reglementen en voorwaarden van het MfN en het ADR International Register.

Financiële vraagstukken maken vaak onderdeel uit van de situatie en vereisen specifieke kennis. Onze financiële expert kan helderheid verschaffen in deze vraagstukken en u helpen hierin de juiste richting te vinden.

Mediasi is door het MfN en door ADR International Register erkend als opleidingsinstituut. Onze geaccrediteerde Basistraining Mediation geeft toegang tot de examens Registermediator van MfN/INTOP en ADR.
De trainingen en workshops worden uitsluitend gegeven door praktijkervaren professionals die de focus hebben op de vertaling van theorie naar praktijk.

De ervaring heeft geleerd dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Wij bieden voor al onze diensten en producten de beste prijs!

Mediasi staat voor integriteit, maatwerk en een praktische aanpak.
foto:
logo: