Gompel

telefoon:040-2266535
gsm:06-39795128
website:www.descheidingsmediator.nl
profiel:Dé ScheidingsMediator Eindhoven / Mediationtotaal is een initiatief van Chris van Gompel.
Chris heeft de afgelopen 21 jaar gewerkt als financieel adviseur en financieel planner. Vanuit die functie is hij zeer regelmatig in aanraking gekomen met echtscheidingen, bijbehorende conflicten en de wens om deze op een voor alle partijen aanvaardbare manier op te lossen.

In 2010 heeft Chris de opleiding MfN-registermediator gevolgd en sindsdien is hij ingeschreven in de registers van de Mediatorsfederatie Nederland (MfN)

Juist door zijn financiële achtergrond is Chris de persoon om een mediationtraject inclusief de financiële afwikkeling van A tot Z te begeleiden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de volgende zaken:
- wie blijft er in de echtelijke woning?
- hoe bereken je de kinder- en eventueel partneralimentatie?
- wat moet er met de polissen van levensverzekering gebeuren?
- hoe zit het met de pensioenen?
- etc.
gevolgde opleiding:Caleidoscoop Leertrajecten