Günther

gsm:0620938909
lid van:NMv
website:www.back2balance.eu
profiel:Back2balance scheidingsbemiddeling beschikt over jarenlange juridische, financiële en fiscale kennis voor de volledige afwikkeling van uw echtscheiding. U kunt bij ons alles aan één loket regelen. Voor de juridische afwikkeling hoeft u niet nog eens langs een financieel deskundige en als de emoties oplopen niet langs een mediator. Want naast de vaak heftige emoties moeten er ook "geldzaken" geregeld worden. Weinig mensen overzien de financiële gevolgen van hun echtscheiding. Begeleiding kan dan een deel van uw zorgen wegnemen. Denk bijvoorbeeld aan het aanvragen van heffingskortingen en toeslagen, aanpassing van kapitaal, lijfrente en overlijdensrisicoverzekeringen. Staat de ex-partner nog met name genoemd in de levenpolis als begunstigde bij overlijden? Hoe zit het met het nabestaandenpensioen na scheiding, als dit vervalt hoe wordt dit risico dan opgevangen? De sterk aangescherpte regels voor hypotheekverstrekkingen maken het steeds moeilijker om het ontslag uit hoofdelijke aansprakelijkheid te krijgen. Wat moet er dan gebeuren? Samen in de woning blijven? Is dat houdbaar? Wanneer er sprake is van een eigen zaak spelen nog andere zaken een rol, zoals de waardebepaling van de onderneming en hoe daar binnen de scheiding mee moet worden omgegaan.
Wij helpen particulieren en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf de verbreking van de relatie zorgvuldig te regelen.
Wilt u samen de scheiding regelen neemt u dan contact op met drs. J.M.E. Gunther. Zij is onder meer Financieel Planner en NMI registermediator en behoort tot een select gezelschap van in Nederland geregistreerde echtscheidingsadviseurs en financiële scheidingsexperts. Zij heeft oog voor uw persoonlijke situatie, is nauwgezet, praktisch en snel. Kortom een mens van heldere afspraken die meedenkt, zich graag inzet voor u beiden met goed resultaat.

gevolgde opleiding:Merlijn Training & Advies
foto: