Aken

telefoon:0416333235
lid van:NMv
website:www.dewegnaarmorgen.nl
profiel:Steeds vaker wordt bij een scheiding, een arbeidsconflict, samenwerkingsproblemen, zakelijke conflicten, relatieproblemen, geschillen tussen buren of geschillen tussen burger en overheid gebruik gemaakt van mediation, coaching of een van de andere diensten waarbij communicatie en emoties centraal staan. Dit blijkt een succes te zijn want van 89% van de mediations bij MORGEN slaagt.

Het dienstenpakket is breed, de diensten zijn echter persoonlijk. Uw succes en geluk is mijn drijfveer; aldus Kathleen van Aken. (eigenaresse van MORGEN mediation & coaching) De naam MORGEN zegt het al; toekomstgericht!
Probleem situaties zijn namelijk heel leerzaam. Het is mijn passie en kracht om mensen weer op de gewenste weg te brengen, de weg naar MORGEN.
gevolgde opleiding:Merlijn Training & Advies
foto: