mr. Annet van Rijn

telefoon:045-2058211
lid van:NMv
website:www.2settle-legalmediation.nl
profiel:Een conflict overkomt je, maar een gevecht is een keuze
Bel na een knallende ruzie niet meteen een advocaat, maar laat het even bezinken. Wat zijn uw wensen, houdt een rechter daar wel rekening mee?
Ik ben mr. Annet van Rijn, mijn missie is mensen zelf te laten bepalen in plaats van een rechter. Een (echt)scheiding/ouderschapsrenovatie is een verwerkingsproces, waarbij vaak nog niet dezelfde stappen zijn gemaakt. Overleg ontstaat pas als de emoties onder controle zijn, de echtscheidingsmelding is gedaan en partijen begrijpen dat de ander misschien nog niet zo ver is met het verwerken van de echtscheiding.
Een droomscheiding bestaat niet, we kunnen er wel naar streven
Er moet veel geregeld worden: het huis, pensioen, inkomen, het spaargeld etc. en nog het belangrijkste: de zorg voor de kinderen.
Bij 2Settle-Legal mediation juristen in Heerlen ben ik uw eerste aanspreekpunt. Vanuit de advocatuur heb ik voor mediation gekozen: niet langer het lijnrecht tegenover elkaar uitvechten van een conflict , maar de gefaseerde gesprekstechniek van mediation. Eerst het emotionele proces reguleren, daarna de zakelijke en juridische fase. Hierdoor wordt het geschil overbrugd in plaats van vergroot wat bij mij in 98% van de zaken tot een goed resultaat leidt.
Echtscheiding is een emotioneel, ingewikkeld proces. U hoeft zich geen zorgen meer te maken over de complexiteit van een (echt)scheiding/ouderschapsrenovatie. U wordt door mij juridisch professioneel in een actief en creatief proces, naar een door u gekozen en houdbaar resultaat geleid. De kinderen nemen hier een belangrijke plaats in.
In overleg met u worden instanties als woningbouwverenigingen, accountant, pensioenmaatschappij, hypotheekverlener, maatschappelijke hulp etc. ingeschakeld.
Speelt (echt)scheiding, ouderschapsrenovatie of ander familieconflict in uw gedachte en wilt u er eens vrijuit en vertrouwelijk over praten? Belt u mij dan voor een eerste kosteloos gesprek: 045-2058211/info@2settle-legalmediation.nl/www.2settle-legalmediation.nlmediation
Citaat van een klant dec. 2016: “Dank voor alles Annet. En dank vooral voor de persoon die je bent.”

gevolgde opleiding:Amsterdams ADR Instituut
foto: