Lieneke Witloks

telefoon:06 15143455
gsm:06 15143455
website:www.witlokscommunicatie.nl
profiel:Lieneke Witloks is communicatie- en conflictprofessional. Met WitloksCommunicatie biedt ze sinds 2009 communicatieondersteuning aan bedrijven. Als trainer, coach en mediator creëert ze helderheid in lastige situaties.

De afgelopen jaren heeft ze de kennis, technieken en ervaring opgedaan die nodig zijn bij het zorgvuldig begeleiden van intensieve communicatie- processen en gesprekken.

Ze is aangesloten bij het Mediators federatie kwaliteitsregister Nederland (voormalige NMI-register). Het MfN register is een door de markt en de Rechtspraak erkend kwaliteitsregister voor mediators.

"Ik heb al jaren een passie voor het communicatie vak en daarbij is het mijn missie om de mensen die daarbij horen inzicht te geven en te helpen naar groei en ontwikkeling. Ik geloof daarbij in de kracht van het ontdekken (en benutten) van de verschillen van mensen."
gevolgde opleiding:Caleidoscoop Leertrajecten
foto: