Het lidmaatschap van Mediators Vereniging Zuid bedraagt € 50,- per jaar.

De MVZ heeft er voor gekozen om een bescheiden contributie te vragen van de leden en alle activiteiten afzonderlijk van een aantrekkelijk prijskaartje te voorzien. Leden kiezen zelf of zij van een of meer  workshops gebruik willen maken en bijvoorbeeld aan intervisie willen deelnemen (als er plaats is binnen een van de groepen). Leden krijgen bij deelname per activiteit een ledenkorting en het speciale ledentarief  krijgen zij als zij inloggen bij mijn account en daarna bij workshops een activiteit boeken en direct met ideal betalen. Dankzij die leden-korting wordt de contributie snel terugverdiend. Niet-leden kunnen ook aan activiteiten deelnemen door direct bij workshops te boeken en te betalen, maar krijgen geen ledenkorting.

Ook hebben leden (die ook MfN register mediator zijn) de mogelijkheid om een voordelige beroepsaansprakelijkheidsverzekering te sluiten via de mantelovereenkomst die de MVZ heeft gesloten met het IAK te Eindhoven. De NMv zou overigens sinds kort deze verzekering ook beschikbaar hebben voor niet-registermediators.

Wilt u lid worden en voldoet u aan een van de onderstaande voorwaarden stuurt u dan een email naar:

Ik wil lid worden van Mediators Vereniging Zuid

• U bent Nmi registermediator
  • U bent nmi geregistreerd mediator of nmi gecertificeerd mediator geweest
  • U heeft de basisopleiding tot mediator voltooid

U ontvangt dan een email van ons waarin u uw gegevens kunt invullen.