ALV 2015. Het bestuur heeft besloten de ALV te houden in februari 2016!

Het MVZ-bestuur heeft besloten de ALV te verschuiven naar begin volgend jaar. Reserveer alvast de optie-datum 17 februari, indien die datum ook onze gastsprekers past, wordt die definitief.

De locatie is Van der Valk te Vught.

In de volgende nieuwsbrief treft u meer informatie over programma en kosten verbonden aan deze bijeenkomst vanwege het vertrouwde buffet-diner.

Tijdens de ALV zal het bestuur voorstellen presenteren voor een nieuw en voor leden zeer aantrekkelijk contributiesysteem en natuurlijk wordt dan ook de activiteitenkalender voor 2016 gepresenteerd. Meer informatie volgt via onze nieuwsbrieven.

Vriendelijke groet

MVZ-Bestuur

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk