De workshop van Marcel van der Pol is afgelast vanwege te weinig aanmeldingen!

19 mei 2015 van 18:00 tot 22:00

Het blijkt dat veel van onze leden de boeiende workshop 'De dans van de held' van Marcel van der Pol zich nog goed kunnen herinneren, die hij enkele jaren geleden voor de MVZ heeft verzorgd. Vandaar dat het bestuur Marcel opnieuw heeft uitgenodigd dit jaar. Marcel heeft inmiddels verschillende methoden ontwikkeld om met conflicten om te gaan. Om een indruk te krijgen zie: www.keridwen.nl en hier vindt u een toelichting van Marcel van der Pol: zelfregie 3.3 voor mediators op de startpagina bij 4: meer informatie.

Marcel neemt ons mee in de rol van theaterregisseur. Hoe kun je als mediator in de rol van regisseur rolopvatting en gedrag van acteurs in conflictsituaties beinvloeden? Als geen ander weet Marcel van der Pol mediation en conflictcoaching te combineren met inzichten en vaardigheden van een theaterregisseur.

Voor deze workshop zijn 3 PE punten cat. 1a  toegekend door de MfN.

18:00 - 18:45 inloop met koffie/thee

18:45 - 20:15 deel 1

20:15 - 20:30 pauze

20:30 - 22:00 deel 2