Intervisiegroep Breda

31 januari 2019 van 19:30 tot 21:30

Intervisie conform de door het MFN gestelde vereisten.
Nieuwe deelnemers eerst aanmelden via intervisie@mediatorsverenigingzuid.nl om te kijken of er plaatsen vrij zijn!

U kunt deelnemen aan 4 bijeenkomsten van twee uur. PE punten krijgt u bij deelname aan minimaal 3 bijeenkomsten. Een van de mediators begeleidt de bijeenkomsten. De intervisiebegeleider is een ervaren mediator, die meerdere mediations per jaar verricht en kennis heeft van intervisiemethodieken. De intervisiegroep bestaat uit minimaal vijf mediators waarvan er zeker 3 MFN Registermediator zijn.

Data:
Donderdag 28 februari 2019
Donderdag 9 mei 2019
Woensdag 25 september 2019
Donderdag 14 november 2019
19:30 uur – 21:30 uur

Deelname is alleen mogelijk na accordering van de intervisie commissie van de Mediators Vereniging Zuid.
Indien u lid bent van de vereniging log dan in met uw account voor het verkrijgen van de korting voor leden van de vereniging.

Prijs niet leden € 115,- voor 4 bijeenkomsten in 2019.
Prijs voor leden € 90,- voor 4 bijeenkomsten in 2019.

Meer informatie vindt u hier

Locatie:

De Ruimte
Heuvelstraat 52 bis
4813GB  Breda

De kosten voor deze workshop bedragen € 115,00
U kunt u opgeven voor de workshop door te betalen met iDeal:
Bent u lid? Log dan in met uw account om de ledenkorting te ontvangen en betaal dan de workshop met korting.

Uw gegevens:
Geslacht m v