Intervisiegroep Breda

Intervisie conform de door het MFN gestelde vereisten.
Nieuwe deelnemers eerst aanmelden via intervisie@mediatorsverenigingzuid.nl om te kijken of er plaatsen vrij zijn!

U kunt deelnemen aan 4 bijeenkomsten van twee uur. PE punten krijgt u bij deelname aan minimaal 3 bijeenkomsten. Een van de mediators begeleidt de bijeenkomsten. De intervisiebegeleider is een ervaren mediator, die meerdere mediations per jaar verricht en kennis heeft van intervisiemethodieken. De intervisiegroep bestaat uit minimaal vijf mediators waarvan er zeker 3 MFN Registermediator zijn.

Data:
Donderdag 28 februari 2019
Dinsdag 14 mei 2019
Woensdag 25 september 2019
Donderdag 14 november 2019
19:30 uur – 21:30 uur

Deelname is alleen mogelijk na accordering van de intervisie commissie van de Mediators Vereniging Zuid.
Indien u lid bent van de vereniging log dan in met uw account voor het verkrijgen van de korting voor leden van de vereniging.

Prijs niet leden € 120,- (ex. btw) voor 4 bijeenkomsten in 2019.
Prijs voor leden € 80,- (ex. btw) voor 4 bijeenkomsten in 2019.

Meer informatie vindt u hier

Locatie:

De Ruimte
Heuvelstraat 52 bis
4813GB  Breda

Aanmelden voor deze workshop of bijeenkomst kan alléén middels een e-mail aan info@mediatorsverenigingzuid.nl met in het onderwerp de naam van de workshop of bijeenkomst.
Je krijgt dan een factuur thuis gestuurd en de aanmelding is pas definitief zodra de betaling door de MVZ is ontvangen.