Intervisiegroep Den Bosch groep 2

Intervisie conform de door het MFN gestelde vereisten.
Nieuwe deelnemers eerst aanmelden via intervisie@mediatorsverenigingzuid.nl om te kijken of er plaatsen vrij zijn!

U kunt deelnemen aan 4 bijeenkomsten van twee uur. PE punten krijgt u bij deelname aan minimaal 3 bijeenkomsten. Een van de mediators begeleidt de bijeenkomsten. De intervisiebegeleider is een ervaren mediator, die meerdere mediations per jaar verricht en kennis heeft van intervisiemethodieken. De intervisiegroep bestaat uit minimaal vijf mediators waarvan er zeker 3 MFN Registermediator zijn.

Data:
donderdag 21 maart 2019
donderdag 20 juni 2019
donderdag 19 september 2019
donderdag 21 november 2019

19:30 uur tot 21:30 uur

Deelname is alleen mogelijk na accordering van de intervisie commissie van de Mediators Vereniging Zuid.
Indien u lid bent van de vereniging log dan in met uw account voor het verkrijgen van de korting voor leden van de vereniging.

Prijs niet leden € 115,- voor 4 bijeenkomsten in 2019.
Prijs voor leden € 90,- voor 4 bijeenkomsten in 2019.

Meer informatie vindt u hier

Sociaal Cultureel Centrum De Helftheuvel
Helftheuvelpassage 115
5222 AC  ’s-Hertogenbosch

sociaal cultureel centrum de helftheuvel

Aanmelden voor deze workshop of bijeenkomst kan alléén middels een e-mail aan info@mediatorsverenigingzuid.nl met in het onderwerp de naam van de workshop of bijeenkomst.
Je krijgt dan een factuur thuis gestuurd en de aanmelding is pas definitief zodra de betaling door de MVZ is ontvangen.