Intervisiegroep Eindhoven

ntervisie conform de door het MFN gestelde vereisten.
Nieuwe deelnemers eerst aanmelden via intervisie@mediatorsverenigingzuid.nl om te kijken of er plaatsen vrij zijn!

U kunt deelnemen aan 4 bijeenkomsten van twee uur. PE punten krijgt u bij deelname aan minimaal 3 bijeenkomsten. Een van de mediators begeleidt de bijeenkomsten. De intervisiebegeleider is een ervaren mediator, die meerdere mediations per jaar verricht en kennis heeft van intervisiemethodieken. De intervisiegroep bestaat uit minimaal vijf mediators waarvan er zeker 3 MFN Registermediator zijn.

Data:
maandag 18 maart 2019
maandag 17 juni 2019
maandag 23 september 2019
maandag 25 november 2019

19:30 uur tot 21:30 uur

Deelname is alleen mogelijk na accordering van de intervisie commissie van de Mediators Vereniging Zuid.
Indien u lid bent van de vereniging log dan in met uw account voor het verkrijgen van de korting voor leden van de vereniging.

Prijs niet leden € 115,- voor 4 bijeenkomsten in 2018.
Prijs voor leden € 90,- voor 4 bijeenkomsten in 2018.

Meer informatie vindt u hier

Locatie:
Interesting Office
Parklaan 54A
5613BH Eindhoven

interesting office

Aanmelden voor deze workshop of bijeenkomst kan alléén middels een e-mail aan info@mediatorsverenigingzuid.nl met in het onderwerp de naam van de workshop of bijeenkomst.
Je krijgt dan een factuur thuis gestuurd en de aanmelding is pas definitief zodra de betaling door de MVZ is ontvangen.