Intervisiegroep Roermond

31 januari 2018 van 19:30 tot 21:30

Intervisie conform de door het MFN gestelde vereisten.
Nieuwe deelnemers eerst aanmelden via intervisie@mediatorsverenigingzuid.nl om te kijken of er plaatsen vrij zijn!

U kunt deelnemen aan 4 bijeenkomsten van twee uur. PE punten krijgt u bij deelname aan minimaal 3 bijeenkomsten. Een van de mediators begeleidt de bijeenkomsten. De intervisiebegeleider is een ervaren mediator, die meerdere mediations per jaar verricht en kennis heeft van intervisiemethodieken. De intervisiegroep bestaat uit minimaal vijf mediators waarvan er zeker 3 MFN Registermediator zijn.

Data:
Volgt bij voldoende aanmelding.

Deelname is alleen mogelijk na accordering van de intervisie commissie van de Mediators Vereniging Zuid.
Indien u lid bent van de vereniging log dan in met uw account voor het verkrijgen van de korting voor leden van de vereniging.

Prijs niet leden € 115,- voor 4 bijeenkomsten in 2018.
Prijs voor leden € 90,- voor 4 bijeenkomsten in 2018.

Meer informatie vindt u hier

Locatie:

Theaterhotel Orangerie
Kloosterwandplein 12-16
6041 JA Roermond

theatherhotel de oranjerie

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk