Nazomerlezing 'NMv en MfN klaar voor de toekomst?'

Net terug van de zomervakantie pakt MVZ uit met een speciale nazomerlezing. Frederique van Zomeren, sinds vorig jaar voorzitter van de NMv, is niet alleen betrokken bij het vernieuwen van de NMv maar was ook als bestuurslid bij de landelijke ontwikkelingen actief rond de vorming van de MfN.

Frederique neemt ons mee in de vernieuwing van de NMv en geeft haar visie op landelijke ontwikkelingen in mediationland maar ook over samenwerking met regionale en sectorale verenigingen.

19:00 - 19:30 inloop met koffie en thee

19:30 - 21:00 lezing (interactief)

21:00 napraten en netwerken onder het genot van een borrel

Locatie: De Witte Bosscheweg 2, 5261 AA Vught ATTENTIE: vanaf de snelweg en de randweg wordt het verkeer tot 29 september omgeleid: volg de omleidingsborden met V en het logo van Van der Valk!

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk