Netwerkbijeenkomst en lezing Geurt Jan de Heus

Op dinsdag 19 februari 2019 organiseren we een netwerkbijeenkomst voor onze leden. Ook niet-leden willen we daarvoor van harte uitnodigen en de mogelijkheid geven om kennis te maken met onze vereniging en leden.

We zijn erg verheugd dat Geurt Jan de Heus op de deze avond de lezing zal verzorgen. Geurt Jan de Heus is een ervaren onderhandelaar, trainer en spreker.

Hij is vooral bekend van zijn boek “Alles is onderhandelen”. Onderhandelen gaat verder dan het komen tot een deal. Het gaat juist ook over het managen van besluitvormingsprocessen, samen problemen oplossen, leidinggeven en samenwerken, partnerships creëren, en omgaan met spelletjes die mensen spelen.

In zijn boek beschrijft Geurt Jan de Heus zeven principes die je helpen om te gaan met onderhandelingen in complexe en onzekere situaties. Het boek is gebaseerd op 20 jaar ervaring in  onderhandelen. Deze ervaring neemt Geurt Jan de Heus ook mee als hij een lezing geeft. Geurt Jan staat bekend om zijn hoge mate van interactie met het publiek tijdens zijn keynotes, ongeacht de grootte van het publiek.

Deze avond is een must voor elke mediator. Laat je inspireren door de lezing van Geurt Jan de Heus en maak gebruik van de mogelijkheid om kennis te maken met, ervaringen te delen en te sparren met andere mediators. Dit mag en wil je niet missen. We willen je graag verwelkomen!

Datum: dinsdag 19 februari 2019
Locatie: Parklaan 54a, 5613 BH Eindhoven. U wordt verwacht in het achterste pand.
Inloop:
18.30.00 uur
Aanvang:
19:00 uur
Einde:
21:00 uur

Kosten: MVZ-leden € 25,00, niet-leden: € 37,50
Aanbieding: inschrijven vóór vrijdag 25 januari geeft een korting van 5%.

Aansluitend bieden wij een drankje aan.
Het volgen van deze lezing levert u 2 PE punten op.

Aanmelden voor deze workshop of bijeenkomst kan alléén middels een e-mail aan info@mediatorsverenigingzuid.nl met in het onderwerp de naam van de workshop of bijeenkomst.
Je krijgt dan een factuur thuis gestuurd en de aanmelding is pas definitief zodra de betaling door de MVZ is ontvangen.