Open podium lezing: 'Hoe overleef ik als mediator een peer review?'

Cora van de Put- van Hooijdonk neemt ons mee in de wereld van de peer review.

Steeds meer mediators krijgen met een bezoek van een MfN peer reviewer te maken. Wat is het doel van dit nog relatief nieuwe kwaliteitsinstrument en wat komt de peer reviewer in de praktijk zoal tegen?

Wat kunnen mediators leren van tot nu toe uitgevoerde reviews, welke zijn de belangrijkste do's en dont's?

U bent geen register mediator? Ook dan is dit een interessante lezing omdat u kennis kunt nemen van de kwaliteitscriteria waaraan een professionele mediationpraktijk dient te voldoen.

Voor meer informatie over Cora van de Put, zie: www.courconsult.nl

Locatie Aristozalen Vestdijk 30 Eindhoven. Parkeren in garage Qpark de Heuvel Ten Hagestraat 6a, 5611 EG Eindhoven.

19:00 - 19:30 Inloop met koffie en thee

19:30 - 21:00 Interactieve lezing

21:00 aansluitend napraten en netwerken onder het genot van een borrel

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk