Open podiumlezing 'Eerste ervaringen met het vernieuwde arbeidsrecht'

De Wet Werk en Zekerheid wordt in stappen ingevoerd en een paar belangrijke stappen zijn per 1 januari en 1 juli 2015 al geeffectueerd, dus hebben veel arbeidsrechtadvocaten al een eerste indruk van de praktische gevolgen van die wijzigingen.

Sanne Mulder-Schapendonk en Titus Weller van Claassenadvocaten in Eindhoven zullen ons op een interactieve wijze meenemen in hun ervaringen uit de dagelijkse praktijk. Wij zijn te gast op hun kantoor.

19:00 - 19:30 inloop met koffie en thee

19:30 - 21:00 interactieve lezing

21:00 napraten en netwerken onder het genot van een borrel

Locatie: Claassen Advocaten, Vondellaan 12, 5600 AV Eindhoven

Betaald parkeren (tot 21.00 uur) Bomansplaats, deze openbare parkeerplaats is via een straatje schuin tegenover het advocatenkantoor bereikbaar. Betalen met belparkeren, pin of contant geld.

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk