Workshop "De kracht van je onbewuste ik"

Een workshop over je onbewuste drijfveren.

Wist je dat 95% van wat we doen, we dat onbewust doen? Thuis, bij vrienden, op het werk. Op zich fijn, want dan hoef je niet over alles na te denken. Wel pakt je onbewuste ik het steeds weer op dezelfde manier aan. Daarom lopen bepaalde situaties steeds weer hetzelfde af. Weer die dominante collega. Weer een relatie met een partner die niet vooruit te branden lijkt. Wellicht heb je zelf ook een aantal thema’s waar je steeds weer tegen aanloopt en waar je nu eindelijk eens een doorbraak in zou willen maken. Dan is het een must om je eigen onbewuste ik te kennen met zijn patronen, valkuilen en kwaliteiten. Tot die tijd is je onbewuste ik de baas.

De workshop wordt gegeven door Edo Koevoet, trainer en coach. Edo Koevoet is coach, trainer en eigenaar van Simplify Coaching. Hij coacht individuen en traint (management-)teams in het bedrijfsleven. Hij werkt nauw samen met de V-cirkel Academie en is co-trainer in diverse van hun leergangen. Als consultant op grote internationale complexe IT-projecten liep hij tegen zijn eigen onbewuste patronen aan. Gemotiveerd om die patronen te doorbreken is hij jaren geleden begonnen aan de opleiding van de V-cirkel Academie. In de zomer van 2013 is hij gestart met Simplify Coaching. Verder heeft hij didactische ervaring als hockeytrainer en gediplomeerd skileraar.

Locatie: Petrus Dondersplein 8d, 5271 AA Sint-Michielsgestel
Datum: maandag 11 februari 2019
Inloop: 19.00 uur
Aanvang: 19:30 uur
Einde: 21:30 uur

Kosten: MVZ leden € 67,50, niet-leden € 87,50

Aansluitend bieden wij een drankje aan.
Het volgen van deze workshop deel 2 levert u 2 PE punten op.

Aanmelden vóór dinsdag 5 februari 2019.

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk