Workshop Lastige lieden deel 1

26 januari 2017 van 19:30 tot 21:30

De eerste MVZ workshop voor 2017 is de zeer interessante workshop Lastige Lieden die door de heer Gerben Hellinga, de Psychiater, zal worden gegeven.

Deze workshop bestaat uit twee delen en dit eerste deel zal op donderdagavond 26 januari 2017 georganiseerd worden en het twee deel van de workshop is op donderdagavond 16 maart 2017.

In uw werk of in uw privé-leven krijgt u van tijd tot tijd te maken met lastige lieden.
Het is moeilijk contact maken met hen, ze laten zich niet goed coachen en (bege)leiden en kunnen minder voor de hand liggende reacties geven.
Mensen hebben allemaal hun onverwachte, moeilijke kanten, de een wat meer en de ander wat minder.
Deze workshop verhoogt uw kennis en vaardigheden om de lastige kanten van mensen waar mogelijk te omzeilen.
U begrijpt in grote lijnen waarom mensen soms deze moeilijke kanten naar voren brengen in hun gedrag.

Workshop Lastige Lieden deel 1

Locatie: Hotel van der Valk te Vught
Datum: donderdag 26 januari 2017
Aanvang: 19:30 uur
Einde: 21:30 uur

Kosten: gratis voor MVZ leden en €25,00 voor niet MVZ leden

Daarna volgt er een borrel.

Het volgen van deze workshop deel 1 levert u 2 PE punten op.

Leden van de MVZ kunnen zich voor deze workshop aanmelden bij Han van den Berge, voorzitter MVZ middels e-mail: HanvandenBerge@xs4all.nl
Niet leden kunnen zich inschrijven voor deze workshop door zich hier onder aan te melden.

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk