Workshop Lastige lieden deel 2

16 maart 2017 van 19:30 tot 21:30

U kunt zich voor deze bijeenkomst niet meer inschrijven.

De tweede bijeenkomst is een vervolg op de eerste bijeenkomst. Indien u de eerste bijeenkomt niet heeft gevolgd, dan heeft het géén zin om de tweede bijeenkomst bij te wonen. Het eerste deel van deze workshop is op donderdagavond 26 januari 2017 geweest en het tweede deel van deze workshop zal op donderdagavond 16 maart 2017 georganiseerd worden. In het tweede deel zal de theorie die tijdens het eerste deel besproken is worden geoefend.

In uw werk of in uw privé-leven krijgt u van tijd tot tijd te maken met lastige lieden. Het is moeilijk contact maken met hen, ze laten zich niet goed coachen en (bege)leiden en kunnen minder voor de hand liggende reacties geven. Mensen hebben allemaal hun onverwachte, moeilijke kanten, de een wat meer en de ander wat minder. Deze workshop verhoogt uw kennis en vaardigheden om de lastige kanten van mensen waar mogelijk te omzeilen. U begrijpt in grote lijnen waarom mensen soms deze moeilijke kanten naar voren brengen in hun gedrag.

Workshop Lastige Lieden deel 2
Locatie: Hotel van der Valk te Vught
Datum: donderdag 16 maart 2017
Aanvang: 19:30 uur
Einde: 21:30 uur
Kosten: gratis voor MVZ leden en €25,00 voor niet MVZ leden
Daarna volgt er een borrel.

Het volgen van deze workshop deel 2 levert u 2 PE punten op.

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk