Workshop met Steven Pont

Meer informatie volgt, maar zet deze datum alvast in je agenda!

“Steven Pont is voormalig onderwijzer, maar tegenwoordig verdient hij zijn brood als ontwikkelingspsycholoog, mediator, relatie- en gezinstherapeut (systeemtherapeut) en columnist/schrijver. Hij schrijft voor verschillende media over psychologie, o.a. voor het Humanistisch Verbond.
In zijn boeken probeert hij in begrijpelijke taal zijn lezers binnen te voeren in een psychologische thematiek”.

Datum: donderdag 13 februari 2020
Locatie: Parklaan 54a, 5613 BH Eindhoven. U wordt verwacht in het achterste pand.
Inloop: 19.00 uur
Aanvang: 19:30 uur
Einde: 21:30 uur

Een bewijs van deelname wordt op verzoek verstrekt.

Indien u een bewijs wenst te ontvangen, dit graag aangeven bij de aanmelding.

Aanmelden voor deze workshop of bijeenkomst kan alléén middels een e-mail aan info@mediatorsverenigingzuid.nl met in het onderwerp de naam van de workshop of bijeenkomst.
Niet-leden krijgen een factuur toegestuurd en de aanmelding is pas definitief zodra de betaling door de MVZ is ontvangen.