Workshop WAB 2020

Ook van de WAB? Niet meer nadat je de workshop van Marieke van Gelder en Adriënne van Geel, advocaten bij Van Gelder Advocaten, hebt gevolgd.

Per 1 januari 2020 treedt de Wet arbeidsmarkt in balans (WAB) in werking en wijzigt het arbeidsrecht en de WW. Tijdens de workshop “Van de WAB” wordt u geïnformeerd over de achtergrond van de WAB, de ‘nieuwe’  ketenregeling en de berekening van de WW-premies. Ook wordt aandacht besteed aan payrolling, de Waadi en de positie van flexwerkers en oproepkrachten. Tot slot wordt ingegaan op de nieuwe ontslaggrond (de cumulatie ontslaggronden), de berekening van de transitievergoeding per 1 januari 2020 en de compensatieregelingen per 1 april 2020.

Aan het einde van deze workshop bent u volledig geïnformeerd over de WAB, de impact hiervan op uw organisatie en weet u welke stappen u de komende maanden moet zetten.

Tip: heb je al een concrete vraag; stuur die dan vast mee met je aanmelding!

Datum: dinsdag 26 november 2019
Locatie: Parklaan 54a, 5613 BH Eindhoven. U wordt verwacht in het achterste pand.
Inloop: 19.00 uur
Aanvang: 19:30 uur
Einde: 21:30 uur

Aanmelden vóór 21 november 2019 via: info@mediatorsverenigingzuid.nl
Kosten: MVZ-leden gratis, niet-leden € 37,50

Aansluitend bieden wij een drankje aan.
Het volgen van deze workshop levert u 2 MfN-punten op.

Een bewijs van deelname wordt op verzoek verstrekt.
Indien u een bewijs wenst te ontvangen, dit graag aangeven bij de aanmelding.

Aanmelden voor deze workshop of bijeenkomst kan alléén middels een e-mail aan info@mediatorsverenigingzuid.nl met in het onderwerp de naam van de workshop of bijeenkomst.
Niet-leden krijgen een factuur toegestuurd en de aanmelding is pas definitief zodra de betaling door de MVZ is ontvangen.