Laden Evenementen

Kennismakingsworkshop – Systemisch werken voor mediators

23 maart | 19:00 - 21:30

Prijs MVZ-leden: € 50 Prijs niet-leden: € 75

‘Dynamieken ontrafeld aan de mediationtafel – inzicht in systemische en communicatiepatronen binnen relaties en conflicten’

Als mediator wil je het conflict voor beide partijen zo goed mogelijk oplossen. Dat lukt vaak, maar soms krijg je de vinger er niet achter. Of je denkt ‘we zijn eruit’ en opeens laait het geschil weer in alle hevigheid op. Er speelt meer mee dan je op het eerste oog kunt waarnemen.

In de interactieve workshop ‘Dynamieken ontrafeld aan de mediationtafel’ neemt Mayke Smit u mee in de beginselen van Systemisch werk en de werking van systemische patronen in interactie tussen mensen in relaties en conflicten. Zij laat u als professional met een systemische bril kijken met als doel te komen tot duurzame oplossingen. Mayke maakt gebruik van (tafel)opstellingen om het proces van interacties in beeld te brengen. Tijdens de workshop kunnen vragen uit de praktijk worden gesteld en zullen deelnemers met elkaar gaan sparren naar aanleiding van enkele systemische vragen.

Oorspronkelijk opgeleid en werkzaam als jurist, is Mayke Smit (1968) al vele jaren een zelfstandig trainer en coach werkend vanuit het gedachtengoed van Systemisch werk, waarin zij meerdere opleidingen volgde. Ze begeleidt professionals in hun persoonlijke groei en teams in transformatieprocessen.

Mayke heeft tijdens het schrijven van haar debuut Los (2014) – een roman over echtscheidingsverwerking – een programma ontwikkeld voor scheidingsverwerking. Zij is erkend intervisiebegeleider voor advocaten en mediators en geeft trainingen Systemisch werken voor mediators. De kennis en ervaring die zij daarin deelt, heeft zij in het boek Dynamieken ontrafeld aan de mediationtafel beschreven (2020).

www.maykesmit.nl

Boekentrailer: https://www.youtube.com/watch?v=CEaYotzByvE

Aanmelden via: info@mediatorsverenigingzuid.nl

Gegevens